2009-06-17 @ 16:29:50
.. är jag ikväll, men fixade just på pappas dator en liten "film" från då jag red igår.. Ingen bra kvalitet men det är jag som rider "lilla" Spirru. Spirru var bra större än mig, en liten bäbiz alltså, så därför är han "lilla" Spirru..

Nä egentligen när han väl passlig storlek för mig att rida, men är ju bara van med lilla Ameno o Eila, så detta kändes som en BAUTA häst! Men skoj var det att rida ynglingen, verkligen..

Här kommer en liten film, för jag hittade Windows Movie Maker, så jag lekte lite där och gjorde en film!

ENJOY! (det gör jag i alla fall, inte sett  mig själv rida på många år, så jag sitter med lupp och beskådar kritiskt!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0