2009-06-03 @ 19:15:28
Alltså jag vet jag bara babblar o på om mitt sommarjobb, men kom igen största delen av dagen spenderar jag på jobbet. Idag ex. gick vi flera km bara för att vi skulle kunna berätta för turister om den där rutten man går. Vi såg kossor, får, hästar, fåglar, ORMAR (jag skrek), myror, MYGG och mycket mer..

Går inte in på detalj, men är super trött nu! JAg har spenderat ca 1 h på att läsa på biologi, men det är inte så ivrigt läsande om vi säger så. Jag menar skolan är ju slut jag borde ha SOMMARLOV, men nej.. Jag ska skriva omtent i biologi som jag faila i med 1 poäng (det suger!!)

Men jag räknar dagarna tills Edith kommer hem, ser fram emot midommar som vi planerat ska firas på storsand och Ansus födelsedag är snart så då blir det fest! Oj kan man inte få lönen nu? Kommer inte ha råd med allt som är på G..

Well, well Håller som bäst på att överföra över 400 000 objekt (filmer, bilder, musik m.m) från datorns minne till externt. Minnet på datorn var fullt så kunde inte göra något alls nästan, men som tur är jag ju så duktig på datorer *höhö* så jag håller på att fixa detta!

Men nu ska jag vidare o läsa på biologi ngr minuter innan jag ska hämta pappa från flyget! :)

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: janie

vi ha också tänkt fara ti storsand ;DD

2009-06-03 @ 20:05:09
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Natta

ska ni va vi storsand på midsommar! va skoj, då måst man ju nästan fa dit ! :D

2009-06-04 @ 22:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0