2009-06-29 @ 00:06:55
Alltså idag har jag haft en dunder bra dag! Dagen började med en kort arbetsdag på ynka 5 timmar, sen 2 timmar i Vörå, sen 2 timmar på stranden, sen 30 min på hesburger, sen 1 timme på stranden o pimpla cider, sen 2 timmar filmtittande. Alltså allt har varit så perfekt, det har varit så skönt, bra musik har vi lyssnat på och allt har bara varit så perfekt, ingen stress, ingen ångest, inget "måste", bara kunnat "vara"..

Jag kom just innaför dörren, och för att vara jobbdag i morgon är det för sent, men behövde en sådan här kväll! På hemvägen cyklade jag ikapp med ett par harar, de ni.. De vann såklart men jag fick bra upp farten, men så flög en äcklig fjäril in i mig och jag blev så rädd att jag höll på att cykla ner i diket. Började nämligen tänka på den fjäril som äter människor som Natta berättade o, scary shit! Well well, nu ska jag sova..

Märkte när jag cyklade hem att baksidan av mina ben lyser som stopp ljus (så bleka), det blir tidig väckning i morn o ut i solen o sova vidare så de lyser brunt eller rött istället!

Ja men GOD NATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0