2009-06-14 @ 02:31:34
Nu har jag just kommit från en krogrunda med Ansu, hon fyllde nämligen 21, grattis sötnos! Men jag blev så irriterad på ett par grabbar där som hade svensexa, bara för att de hade det trodde de att de kunde dra upp min klänning och sätta händerna där under, INTE ok!! Blev skit sur..

Jag tog det rätt lugnti kväll annars, drack någon öl före krogen och 2 tequila shots under kvällen, det var det, så lite full var jag kanske ett tag, men bara för att jag är känslig mot alkohol just nu (den perioden), men "fylle-ruset" varade inte länge.. Nu är jag bara trött och ska gå o sova. :)

Men säger det igen, fast man har svensexa ger det inte tillåtelse att dra upp min klänning eller gå med händerna innanför mina kläder!! MORR, jag blev bara arg.. Så för de intresserade så slog jag till grabben i fråga med handväskan, sen röde han mig inte mer.. TUR!!

Men annars hade jag kul, men for ganska snabbt hem då födelsedagsbarnet blev tröttilainen efter en lång dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0