2009-06-26 @ 21:50:28
Ja det skulle man kunna tro min rygg besläktas på, den är så röd. Jag sa idag till min arbetskompis "idag ska jag inte sola framsidan nå för jag e så blek på baksidan av benen. Hmm men smarta jag tänkte inte att ryggen tar mesta delen av solen, så kl 5 såg den ut som en kräfta och nu kl. 22:48 lyser den och svider.. Jaa jaa, men man kan inte tänka på allt!

Nu på kvällen blev jag lite deppig, men det går väl över.. Sen förstår jag mig inte på människor som förväntar sig jag ska höra av mig när inte de gör det, sånt blir jag bara så ledsen över.. Hatar internet, ingen tar sig tid att höra av sig, de vet ändå allt om alla via internet.. Ändå klarar jag mig inte utan det trots att jag hatar det... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0