2009-06-12 @ 19:41:42
Nu är det bara 1,5 h kvar innan jag får fara hem. Tiden har ändå gått relativt fort. Det har varit närmare 50 kunder idag, huhhu. Jag känner mig rätt ruktig faktiskt, har varti många finska kunder, och jag har kunnat betjäna dem riktigt bra, de har i alla fall gått härifrån och tyckt detta är ett bra place.. Men hey varför skulle de inte göra det när jag jobbar här, heh!

Ansu var just här och höll mig sällskap, men fy va jag blir orolig när jag ser vädret för midsommaren, moln/reg.. NOUUU, jag vill inte fira midsommarn i regn!! Vad gör man då? Alla villor är ju upptagna.. Nåja det löser sig, kanske de förutspått fel, är ju 1 vecka kvar. HOPPAS..

Voi, voi, i morgon blir det stressigt, först är jag i jobb 10-19, sen ska jag direkt efter jobbet till Vörå och mata havremopeder, sen snabbt hem duscha, byta om och iväg på fest.. En viss fröken fyller ju 21 år, så då ska det firas!! Sen blir det jobb på söndag morgonen igen.. HALLELUJAAAH!

Nu ska jag ta o göra mig en te-kopp, allt för att jag ska få sätta "strax tillbaka"-skylten på dörren när jag ska o tömma min kissblåsa, haha.. Skämt o sido..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0