2009-06-02 @ 21:00:32
Jag längtar tills vi börjar jobba, för dessa skolningar gör en så otroligt trött. Idag igen har det varit fullt pogram, och jag kom hem först en 9-tiden. Men jag är ändå glad jag har ett jobb i sommar, är ju så många som inte fick jobb i sommar!

Vi har varit flera timmar vi Terranova idag och blev inproppade med historia och fakta om natur osv + en lång förelösning på kvällen. En massa ska läras in nu före nästa vecka ska ni veta, för då ska vi kunna berätta allt för turisterna (vilket vi inte kmr klara av första veckorna tror jag, haha)! I morn blir det som tur vandring flera kilometer och båtfärd bland alla "älskade" mygg, så då slipper vi sitta i en sal eller gå i ännu ett museum. ;)

Jag vet inte när jag ska hinna läsa på biologitenten jag har på torsdag, för nu är jag helt slut och ska hoppa i säng o sova! Ringde i panik till Jessica och bad henne hjälpa mig med biologi i morn på kvällen, så jag hoppas verkligen fröken har ngn timme extra för att kunna hjälpa mig!

Nu ska jag sova, för jag märker jag blir bara negativ o grinig när jag e trött! heh

Hoppas ni alla haft en bra dag, och är piggare och mera utvilad än vad jag är på mitt "sommarlov"!!

Kommentarer
Postat av: hmm?

Du satt på Bernys på föreläsning i dag eller vad?

Tror jag såg dej?

2009-06-02 @ 23:08:42
Postat av: Annu

Yepp, där satt jag och kände jag ville hem och sova istället! ;)

2009-06-03 @ 15:52:55
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0