2009-06-14 @ 15:54:35
Idag är jag hungrig helatiden, haha vågar inte gå o äta igen, Jocke tror väl jag tröstäter då haha! Nä jag ska nog strax gå o äta, magen SKRIKER efter mat.. Tog med mammas fisk *nam nam*..

Fick just kika lite vad jag tjänat ihop på 2 veckor, så 602 euro minst har jag tjänat ihop, så det är helt ok tkr jag! Jag menar jag trivs på jobbet, har super goa arbetskamrater och vad jag gör är underhållande!

Haha, nu blev det ett jobba-inlägg idag igen, hehe.. MEN vet ni va, om 3 dagar kommer Edith hem, el då är hon hemma, weei!! Ska ringas ikväll efter jobbet, hoppas bara jag är vaken då, har ju så tung arbetsbörda här, heh!

OJ GUD VET NI VAD?! De har lovat regn, fre-sö.. Midsommaren är förstööörd! BUHUUUU..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0