2009-06-08 @ 19:58:08

Nåjaa, nu är jag hemma igen, nu ska jag ta och fixa  något att äta till mig, sen ska jag ta det lugnt framför TV.. Vet inte när jag senast kollade på Tv, hah! Vi fick annars våra scheman idag så jag är ledig to-sö nästa vecka, så det är perfekt för Ina kommer hem och Edith har just kommit hem! Sen är jag ledig onsdag denna vecka och torsdag(?), om jag minns rätt vill säga.. hehe

Och bara för att ni ska få bli extra nyfikna eftersom ni inte vet ngt om mig igentligen (när ni bara läser bloggen o FB uppdateringarna.. ) Annu e crazy in love, så lällä lläää.. fundera vidare bara och såå :D

Jag måste bara säga, så du förstår Eski, att du visade att du brydde dig igår värmde och betydde mer än ord kan beskriva! Puss på dig vännen. Vi borde göra favorit i repris snart!!

Puss hej, nu ska jag se på TV..


Kommentarer
Postat av: Jebaa

puss på dig!

en favorit i repris så in i!! , så snabbt som möjligt! <3

2009-06-08 @ 22:21:06
Postat av: Satu

och vi borde träffas! när jobbar du inte? eller när slutar du om dagarna :)?

2009-06-09 @ 00:51:35
URL: http://satu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0