2009-06-06 @ 00:44:35
haha, jag måste bara skriva ett sista inlägg innan jag hoppar i säng! Var hos Lena o kika film i kväll, o vi flickor i lägenheten fick inte tekniken riktigt att fungera, o i kanske 1 h höll vi på och försökte på olika sätt, få PC kopplat till hennes TV. Eftersom vi inte fick det att fungera loggade jag in på Facebook och chattade med några som försökte hjälpa oss, det fungerade inte heller! Men sen kom "räddningen". Stefan kom dit o på kanske max 5 min hade han fixat  det, så vi kunde se film från datorn till TV. Thank you darling! haha.. När Stefan var vid Lena kom vi också på att det blir att tälta på storsand  nu till 100% på midsommar, så Edith nu får du finally träffa "the gäääng" nu när du varit borta, du har missat mycke <3

Nåjoo sen då vi sett filmen Footloose så kan jag inte sluta tralla på denna låt, och INTE sitta still, det går inte alls!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ha tagi ner footloose soundtracke å sitär å diggar som bäst ti footloose å kan int sitt still.. :D

2009-06-07 @ 21:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0