2009-06-04 @ 14:19:05
Fydå, denna da har inte varit den bästa.. Började med att skriva biologiprov (ingen aning om hur det gick), sen snabbt hem och lämna lite skolgrejer och iväg till jobbet. Vi hade föreläsning igen och det gick relativt snabbt faktiskt. Käka lite lunch på Bernys och gick sedan till vår arbetsplats för att kika hur långt de hunnit med att sätta upp hyllor och dy. Allt var uppe, bara små grejer som ännu sk fixas där, mend e hinner gubbarna göra i morn, sen är alt klart! :) Jag måste bara skryta lite för jag tycker de e så coolt, stugar är ett VÄRSTA HIGH-TEC ställe, förutom alla TV o datorer kommer få jobbtelefoner men hög upplösning (eller vad det nu heter) så man kan fara på internet på dem!!  Jag menra vi är bara turistinformatörer WOW!!

Nåjoo men det var faktiskt lite läskigt att köra hem därifrån! För jag som inte är van med att köra över den där bron i blåst tyckte det var sjukt läskigt när det blåste 25m/s och jag hade gasen i botten och bilen kom bara upp i 60 km/h!! Jag var glad när man började komma in i skogen och sidovindarna upphörde om vi säger som så! ;)

Nu sitter jag o käkar en sallad som e super god! I den är skinka, sallad, gurka, ägg, lite lök och grynost, sen äter jag ett rostabröd till, nam nam nam!! :)

Ikväll blir det väl en sväng till Vörå antar jag? Eller det beror väl på om Lena vågar köra i detta väder?? :)

Ha de gött i blåsten, flyg inte iväg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0