2009-06-16 @ 08:25:16
Jag har nu i några dagar följt med mordet på den 15 åriga tjejen i Sverige. Hur fan kan man vara så sjuk i huvudet att man dödar sin kompis?! Jag blir bara så arg, avundsjuka är ingen orsak att säga till sin pojkvän "döda henne för att bevisa din kärlek till mig!" och det värsta är ju att själv gå med på att döda någon pga flickvännen sa så!! HALO!!

Sitter nu på jobbet, såg jag har fått kort dag idag, slutar halv 3! :D Men det hade jag inte sett tidigare så jag hade mina ridkläder med  mig(ska på lektion ikväll), men skulle inte jag ha behövt ta. Men nåjoo de är ju bara att ta me dem in sen igen!

Sitter i en mörk stuga just nu, tror jag håller på att få migrän, har i alla fall helt dundrande huvudvärk så skulle jag ha på ljuset i stugan skulle mitt huvud antagligen spricka!

Vet ni vem som kommer hem i morgon?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0