2009-06-25 @ 17:03:07
Huhhu, idag har det nog varit varmt, det märks också turisterna tycker det, för de har hållit sig borta idag. Började jobbdagen med att ta ett glas saft och gick ut och satte mig i solen med min jobbakompis, de va rätt skönt.

Jag känner mig annars så pigg av det här vädret! Jag var ute hela dagen igår och nästan,hela dagen idag.. Men jag måste erkänna jag är sjukt avdunsjuk på min syrra o pappa som bara behöva visa sig en sekund i solen så ser de ut som pepparkakor, jag är inte det minsta brun om jag står bredvid dem.

I morgon tänkte jag annars kika in REAn i stan, har många av er varit på den redan? Hittat något i så fall, eller är allt slut redan? Hoppas inte det, för tänkte köpa ngn fin sommarklänning eller topp, e så trött på min garderob, DEN behöver verkligen rensas!! Nå  väl på lördag blir det paj hos en vän, de ska bli gött, göti, gött, gött.. Lite jobbigt bara med arbetstiderna jag har, jag hinner inte nästan med något annat än sova - jobba - sova, i alla fall då jag jobbar kväll. MEN som jag sagt tidigare, jag har ju i alla fall ett jobb i sommar, och råkade få helt super bra arbetskompisar, hur många lyckas med det? Många fick ju inte ens jobb i sommar..

Men nu ska jag läsa lite aftonbladet och annat roligt på internet för att försöka underhålla mig de 4 timmar som är kvar av kvällen! :)

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

då ska du stå brevi mej hela tidin så får du no känn dej som en pepparkako ;D

2009-06-25 @ 21:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0