2009-06-15 @ 23:04:46
Ni vet inte hur skönt det är att skriva "nu är det 2 h sedan jag slutade jobbet"! :D

well well inga kunder sedan kl 5 typ, så tiden gick kanske lite väl långsamt, men fick sällskap mot kvällen så då gick de sista timmarna rätt fort.

Oh jag har just fått ner Absolute summe hits 2009, den e så bra! Sitter bara o diggar, ur bra musik.. OCH jag fick tillbaka min telefon idag !! Så nu kommer den dunka musik dugnet runt igen ( Xpress Music), den har varit på reparation ca 2-3 månader :S Men nu är bara rutan repig, inte sönder!

Nä nu ska jag bara överföra de sista låtarna till telefonen så ska jag ta och gå o tota! :)

Vad ska folket göra på midsommar? Jag ska me the gääng till Storsand för första gången, heh!


Hoppas midsommarn blir minst lika kul som skolavslutningen var!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart den blir baby!!

2009-06-16 @ 07:55:35
Postat av: Anonym

haha, ha int visst att ni had tagi nått foto i stalle ^^

2009-06-17 @ 21:46:32
Postat av: Challe :)

skall oxo till storsand idag, hoppas det inte börjar regna bara:)

2009-06-19 @ 10:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0