2009-07-18 @ 10:02:30
Jaa-a de va Rock Perry igår, och idag är det jobbdag! Jag själv hade inte tänkt fara in på själva område utan spara lite pengar, vilket jag nog var på bra väg att göra, för jag hade glömt att överföra pengar till konto, så där stod jag då med kanske 10 euro på konto, haha! Men som tur då vi skulle in och på krog hade Lena extra så lånade av henne..

Själva Rock Perry tycker jag var kanske lite skit, men ändå kul, jag o mina flickor hittar ju alltid på bus. De fanns en typ som jobbade där som Annu tyckte va småsöt, så där stod Edith o Annu som några 13 åringar och flörtade (gav resultat, haha).. Så innan vi for så ropade han efter mig, heh. De roliga var att jag inte sagt (vad jag minns) mitt namn, så jag gick tillbaka ngt varv med Lena och så såg han mig då o jaa, dot dot dot ;) nånä.. Men fick en redig hejdå kram(ar) kan man väl milt säga, haha!

Sen efter Perry blev det krogen, fanken vad jag dansade, dansade så jag var helt slut då jag kom hem sen. Jag och Ansu speciellt, vi var på dansgolve, vi var på scenen, vi var på borden, vi var överallt med andra ord?! Men skoj va de..

Jag var skit dålig på att fota under kvällen, så de e ngr foton från Perry men inga från krogen tyvärr.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0