2009-07-03 @ 14:53:15
Det blir va man gör det till!! Kan inte folk fatta det? Va ut o körde med Edith igår då, vi diskuterade lite olika människor o deras inställningar till saker och ting bl.a... Håller så med vad vi konstaterade, fler borde tänka som oss, för alla ska göra så stora problem av allt, det finns inga problem om man inte gör dem till sådana. Allt går att lösas om man kan kompromissa o ställa upp för varandra..

Men nu tänker ju inte alla så, så nu e minsta lilla grej ett stort problem, vilket gör att jag helt tappar lusten med allt, har lust att bara hitta på ngt annat! Ikväll ska jag göra det i alla fall, vi ska ut o se vad de e för folk på störmsö o festa lill det lite där! Kanske drar på krog om jag hittar ngn som vill joina efter det strömsö, men tror dock jag lämnar krogen borta denna gång o festar som alla andra 16-17 åringar som är där (?) :) SKOJ, ska de bli!

Nu ska jag hoppa i duschen sen köra iväg till Alko o inhandla för kvällen och morgondagen!

Köpte annars sminket jag skrev om i föregående inlägg.. Mycket pengar så de svider, MEN jag får ju avstå från annat, sällan ändå jag köper stuff, smink speciellt! Väntar nu att den OCH klänningen ska komma på posten.. Jag är lika förväntansfull som ett barn på julafton just nu, haha.

Puss på era negativa rövar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar din inställning girl! :) YOU ROCK

2009-07-03 @ 15:46:42
Postat av: EDITH

fler borde vara som oss helt enkelt heheheh

2009-07-03 @ 19:10:15
Postat av: Anonym

Joo men ta de försiktigt de kan gå tokigt om man hoppar i duschen :)

2009-07-03 @ 19:51:25
Postat av: Annu

Anonym #2 - haha näe att hoppa i själva duschen e inga bra, men att hoppa iväg i duschen går rätt bra! :D



Edith, HELL YEAH, världen vore bättre om den vore som vi e! :)

2009-07-04 @ 03:23:08
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0