2009-07-31 @ 14:25:21
Idag har jag varit och shoppat, köpte jeansleggings som jag länge letat efter, men då min widescreen (rumpa) e rätt bred är de svårt att hitta passande leggings, men idag hittade jag så jag passade på att köpa, sen köpte jag också en ny klänning, för ni vet ju jag inte haft så tur med att beställa klänningar från Nelly.com, så idag köpte jag en i en BUTIK (wow, I know) haha.

Här e en bild på klänningen, tycker jag e rätt så fin i den! Gillar fickorna den har på sidorna.




Tycker om den för den får fram mina fina former.. Minuset är bara att
de är lite lös kring brösten, men de finns fashion tejp så ingen fara tkr jag :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

underbar figur du har!!

2009-07-31 @ 19:27:57
Postat av: sandra

har samma klänning fast köpte den i vintras, den är så underbar! :) du passar fiiinfiint i den! ;)

2009-08-02 @ 14:11:53
Postat av: Annu

tack Sandra! JO den e så fin, lite stor kring boobsen men nåjoo de får man ta! ;) Du har ju då med andra ord bra smak, heh!

2009-08-02 @ 15:04:12
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: Angelina

varifrån e klänningen? :)snygg du e i an!

2009-08-09 @ 21:48:35
URL: http://heyangelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0