2009-07-23 @ 08:01:20
Oj, oj, igår blev det inget inlägg för då jag för en gångs skull var hemma var jag för död för att sitta framför datorn. Well, well, igår då så var jag ut och rida i terräng på Vixo, de va skönt. På en rätt så lång väg tog vi full galopp, och när vi kom till vägens ända så svängde vi om och galopperade fullt tillbaka, de va skit kul!

Sen efter ridturen åkte vi på en välförtjänt pizza, det smakade super gott, spec efter ritten och tisdagens festande på krogen. Efter det hann jag bara hem och slänga mig på sängen innan L ringde o undrade ifall jag ville komma ut med båten. Visst tänkte jag, kan bli skönt. Det jag inte visste var att ut med båten = fiska.. Jag avskyr fisk, är tom lite rädd för dem, så när L fick sin fisk kan man ju inte precis säga jag satt lugnt och tittade på, heh! Kanske det är skäl att säga jag också fick en firre, en äcklig firre!!

Sen när jag kom hem så kom tjejerna till mig och vi hade filmkväll och såg på sex education, det var rätt lame det avsnittet, handlade om graviditet, vilket inte är aktuellt för någon av oss 3 på ett bra tag..

Så nu sitter jag på jobbet då och förösker vakna till, är super trött eftersom jag inte kunde somna igår.. Ikväll blir det kräftskiva vilket betyder att det inte blir många timmars sömn inatt heller ;)


från då vi var ute med båten igår.. fick lära mig ro o fiska *Annu känner sig duktig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0