2009-07-15 @ 16:36:09
jaa-a, sista klänningsköpet blev ju en flopp, denna tös hade förstort mått kring bysten för den klänningen.. MEN nu har jag slutat sörja över den och beställt en ny, dock inte lika fin men anyway.. klännings om klänning? Nej jag vet så är det inte..

Denna beställde jag just, rätt söt/sexig om jag får säga det själv!

 


Hoppas mina mått är bra enligt denna klänninng, annars får jag ju seriöst operera mig (skämtar).. Idag var annars Vasabladet här (igen), så åter igen dyker jag upp i VBL och blir intervjuad om mitt jobb.. JAg visste inte om det på förhand denna gång så jag ser inte fram emot morgondagens tidning, för jag såg inte representabel ut idag, helt trött och ofixad... SUCK! Men man kan inte vara på topp alla gånger, bara att flera 1000 ser den där bilden i morn.. damn

Nu ska jag leka lite i photoshop här på jobbet och göra förslag på en broschyr om mitt jobb, ha de gött!

Tack för alla fina kommentarer! De värmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0