2009-07-01 @ 23:07:38
Fick ett en förfrågan ikväll, av 2 super duktiga fotografer, om jag ville ställa upp som modell till dem. Men vet inte om jag ska ställa upp eller ej. Jag är super taggad eftersom dessa fotografer tar SÅ fina bilder, jag menar verkligen, super fina!  Men vet inte om jag vill ställa upp på att posera och vara naken,  sen har ju alla sett mig naken om de ser bilderna,. JAg vet att gällande nakenfrågor så finns det många delade åsikter. Själv anser ajg inte det är fel amed nakenbilder om de är tagna på ett smakfullt sätt, men när det handlar om att jag ska vara med på de bilderna blir jag völdigt osäker. En av fotograferna frågade mig tidigare i vår, men då va det helt naket som det var frågan om, nu skulle det vara med underkläder? Så bara för att det skulle var lite tyg på kroppen känns det genast mera lockande att ställa upp då dessa 2 är så duktiga.. Men vet inte alls, vill massor men är lite osäker, och om jag är osäker syns det ju med det samma på fotona!

Tänkte bara uppdatera det hit då vissa är nyfikna på vad som sker på den fronten just nu och har frågat, så nu har ni fått veta lite.. Mer vet jag själv inte ännu, jag funderar om jag ska ställa upp eller ej, vad tkr ni? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0