2009-07-12 @ 18:10:44
Nu är jag hemma efter en helg i Vörå och allt ahr gått super bra! Det har varit en riktigt ässähelg! Jag har inte överfört bilderna från helgen än, men då jag gjort det ska jag ladda upp ngr här, det kommer filmer också, haha! En speciellt, jag cyklade med rumpan på pakethållaren, jag trodde jag skulle dö av skratt det var så kul.. tills jag cyklade ner i diket! Så kära vänner, cykla aldrig på det sättet när ni intagit alkohol, det slutar med magont (av skratt) och blåmärken (av fall)..

Hoppas ni också haft det toppen bra i helgen.. Hela helgen har i stort varit toppen, men fredagen var nog i helhet bättre än lördagen. Men som sagt bilder kommer sen!

haha, nu ska jag sluta skriva, för jag sitter bara o fnissar då jag tänker på cykelturen (som jag aldrig trodde skulle ta slut) på lördagen.. :)

Men jo ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0