2009-07-03 @ 18:30:47
Har nu gjort för första gången en manikyr till mina tnaglar, blev faktiskt super snyggt. Gjorde också på de "vanliga" naglarna, men de känns så självklart att jag inte tänkte nämna det. Men nu gjorde jag ju det? Pucko, haha!

Va just till Alko och köpte vin, ska strax hoppa iväg till Edith och därifrån cykla iväg, kanske blir en krogrunda ikväll? Allt beror på sällskapet ;)

Trallade runt i mina nya skor idag, jag bara älskar dem! :) Så jävla sköna att gå i, är de inte bar för fina?! ca 1 cm platå fram till o ca 9 cm klack, UNDERBARA! Så när jag går i dem bilr jag underbara 184 cm! :D



Ja, men nu ska jag ta o bysa kläder, tror min outfit jag har nu är smått kall för detta väder,d et har ju bara varti ca 19 grader idag :( otur, blir väl att stoppa på skinnjackan ikväll då! :D



Så ser jag ur idag, sådär ifall ni undrar! Hoppas ni får en toppen fredag kväll, nu ska jag ut o yra o göra Vasa osäkert! Moschning koschning!

Kommentarer
Postat av: språkpolisen storasyster

Litet tips... manikyr = fingernaglar pedikyr=tånaglar Men oberoende vad du kallar det så blev resultatet säkert bussit! :) kramen

2009-07-03 @ 22:08:39
Postat av: lilla syster

hihi, what ever, folk vet vad jag menar, kan inte de där fraserna! :D Men mina naglar ser super fina ut!! :D

2009-07-04 @ 03:21:00
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0