2009-07-28 @ 12:46:15
Jag kollade just platserna på en karta inför Madonna konserten, de är inte så dåliga heller. Visst jag krm säkert se henne som en prick på scenen, men vi är på det röda området, så det är ju inte SÅ dåliga! :)

Jag gillar så de jag jobbar med, tror jag aldrig trivts så bra på ett sommarjobb som jag gör här. Önskade just om jag fick byta en ledig dag så den kom på onsdag istället då Ina kommer hem, så jag hinner umgås med henne, och det gick! Jag menar hur många har det så bra? Men nu ska jag fortsätta jobba..



Det är på den röda färgen vi ska stå/sitta och njuta av den underbara konserten!

Jag vet ni också skulle vilja se henne, är så jäkla glad vi fick biljett när de for så himla snabbt!


Kommentarer
Postat av: Ina

Ingen prick!! Se mina bon jovi bilder på fb... vi kommer att vara närmare...

puss

2009-07-28 @ 16:25:31
URL: http://vikingwedding.blogspot.com
Postat av: Annu

seriöst?! Gaaah, nu längtar jag ju ännu mera!! :)

2009-07-28 @ 17:13:41
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0