2009-07-15 @ 19:03:07
OMG, alltså fransmän är ju bara för HETA! Mjau, mjau, mjauuuuu!! Ni kanske gissar att jag just hade en sådan här, hehe. Han va så söt o hade förfärlig engelska, men gah så fin han va att titta på..

Fransmannen fick mig att sakna förra sommaren, den va sååå otroligt bra! Så mycke känslor man hade den sommaren! Jag saknar så Marthe, Nich och alla de där man umgicks med. Men det är nästan så jag skulle kunna säga Frankrike va bättre än England, för männen var såå nice där (förutom de som kom för nära eller visslade/tutade efter en).. Haha det var så bra, då vi steg ur bussen, då vi skulle se eiffeltornet, så råkade vi stöta på tydligen några riktigt kända fransmän för vi såg på dem o PANG kom folk springande fram till dem och ville ha deras autograf medans vi bara stod som ngr frågetecken och jag och Natta bara skratta och gick och tog egofoton med eiffeltornet..

Tänk vad jag fick vara med om förra sommaren, inte bara det där jag just räkna upp.. Det var en så bra sommar.. F*n va jag saknar den, känns så långt borta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0