2009-07-02 @ 22:38:58
Så har det vart när det kommit till mitt humör idag, haha! Herre jävlar var det åkt upp och ner, på jobbet var det bara upp, upp, UPP!! Men sen ringer de o säger jag måste med och golfa *suck*, jo jag vet jag har sagt det är helt kul, men om jag ska vara ärlig så ljög jag, jag försökte bara intala mig själv det. Enda som är bra med golf är alla otroligt snygga killar som spelar, helt sjukt! Så ett tips, vill man kika på snygga killar ska man åka till en golfbana, tro det eller ej, men jag är helt seriös! Int idag, men gången före det tappade jag ett skydd till klubban, då måste jag gå tillbaka till föregående bana och hämta den, men då hade han som var efter oss tagit det och kom emot mig, han var SÅ fin! Sen ett par killar i kanske 25-års åldern spelade på banan bredvid oss ett tag var SÅ snygga o fina, och det roliga var att just då jag försökte imponera så kommer sprinklers (eller va de nu heter på) så det sprutade vatten över hela planen, hihi måste ha sett roligt ut när jag sprang som en stucken gris och skrek!

Nåja, idag klarade jag inte ens 9 banor, ja slutade spela efter 3 banor. Haha orsaken är enkel, Annus lilla tålamod räckte inte till, bollen for iväg åt alla andra håll en rakt fram, blev så många slag att jag tappade räkningen och motivationen och sate mig ner på en sten och surade ungefär, haha!

Nåja sen efter det fick jag veta att det inte blir någon tomatkarneval.. :( Jag e så ledsen Catta, party brud #1 lämnar o festar i Vasa.. MEN jag o Edith planerade redan morgon dagens kväll, det ska bil SKÖJ!

Vitsi jag älskar vår ena bil, den har så GRYM bass för att vara såndär "standard" spelare, dunkar så bara när man har på hög volym, så skönt att köra o dunka "low", "poker face", "see you again", "I'm so excited", "I need a hero", "YMCA", "Girls just want to have fun" m.fl. Ni anar inte! :D

Nu ska jag ta o käka upp mini chili nötter, så sorry Edith jag klarar inte av att spara dem tills i morn! Dessutom är de så starka att jag måste äta upp de nu, för i samma stund man tuggar dem så känns det inte så starkt i munnen, men så fort man inte käkar chilinötterna bränner de så in i helvete i munnen! ;)

Nu ska jag försöka sova, men ska säga ännu bar att roligt Alina om du gillar bloggen! :) Och Emma, det är lugnt, ska nog väl få fram en korsett på ett eller annat sätt, är en vecka kvar.. Men ni andra som kanske har korsetter? Får jag låna en? :D *blik blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0