2009-07-08 @ 21:33:07
Jaa-a fick just veta att fotograferingen blir annorlunda i morgon, för den en fotografen fick förhinder, men tur var det två fotografer denna gång så det blir nog av, men med rocktema och lite sådär random, haha! Men jag är ändå lika nervös, men jag känner mig nog ändå mer bekväm i rock-tema än nakentema..

Har inte träffat fotografen ännu o hon e hel finsk o jag hel svensk, men nog ska det gå bra, det är ju bara stå där, eller hur haha?! SO NOT!! Men förhoppningsvis förstår jag vad hon vill ha ut av fotograferingen, och gör ett bra jobb.

Faktiskt första gången jag fotograferas av en tjej, så det ska bil super skoj! så i morgon klockan 17:30 då ska ni hålla tummarna för mig! :)

Det blir annars mingelparty på fredag, ska bil så skoj! Pratade just med A i 1,5 h, vi kom fram till att vi ska sova över vi Rasmus och ta cykel med, eller A tar inte jag, haha!

Nu ska jag sova och få min skönhetssömn, har varit helt slut idag efter showens stressande och förberedande igår! MEn som jag sagt tidigare "Det blir vad man gör det till", och allt jag gör vill jag ska bil bra så, då blir det så också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0