2009-07-01 @ 22:31:51
Well, well IDAG har jag fått sola ordentligt för första gången i sommar, skönt som bara va säger jag! Spenderade i princip hela dagen i Ediths sällskap, på stranden och hemma hos henne. Fan va skoj det var, härligt att kunna prata utan att fundera ifall ngn dömer en, eller skrattar åt en istället för med en, haha fast jag skrattade nog åt Edith idag, hon e bara för söt. Haha, vi hade parkerat bilen STRAX utanför Makuuni (dörren) var vi skulle köpa B&J, sen när vi kommer ut hade denna söta fröken glömt var vi parkerat och var påväg att gå mot Ollis hållet, haha.. Tiden vi var inne i Makuuni var kanske 2-3 minuter och fröken hade glömt att bilen var rakt utanför dörren, haha, jag skratta bra länge till det!!

AAAH, ni vet inte vart jag ska på fredag, hihi?! Tomatkarnevalen, Lena övertalade mig igår,  så ringde jag Edith och frågade om hon ville joina, konverationen löd följande:

A - Hej de e Annu!
E - Heej sweet!
A - Gillar du tomater?
E - Öööh, jo de gör jag.
A - Oj va bra, kommer du me på tomatkarnevalen med oss på fredag?
E - haha, jee roadtrip!!
bla bla bla..

Well, well nog om det, skriver hit ännu innan jag avslutar så ingen tolkar mig fel som ngn "anonym" gjort, hon/han kommenterade föregende inlägg! :) Jag tkr inte jag är tjock eller så, vill bara träna för att få en bra kondis + tappa ngr kilon, är nöjd med hur jag ser ut, lite fastare önskas ju på ngr ställen, haha! Men HEY de e sommar o fest hela tiden, så de gör ju man får lite "ölmage" o sånt! :)

Nu ska jag sova, för jobbar i morn, sen är jag ledig 2 dagar igen! YEE

Klapp på era bända rövar! :)

Kommentarer
Postat av: Catta

Jaaa! Partybrudarna #1 kommer till Närpes!:)

Kram

2009-07-02 @ 14:30:15
URL: http://cattah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0