2009-02-09 @ 22:00:09
Idag fick jag veta vem som kommer att bo hos mig nästa vecka. För de som missat denna information så kommer jag delta i ett slags projekt från skolan. Dvs. vår skola samarbetar med andra olika skolor i bl.a. Spanien o Ungern (var nog fler länder men minns bara dessa). Så min "gäst" kommer från Spanien o verkar vara super söt. Hon e tävlings gymnast o ser ut att ha en super mysig familj vad hon berättat. Hon sade själv att hon inte var så bra på Engelska, men vad jag lärde mig av de 3 veckorna utomlands i somras så är att det finns nog sätt att kommunicera om orden inte räcker till!! Blev faktiskt super på G av detta nu! Har många ggr velat vara med i ngt sådant här men det har alltid varit ngt i vägen. Så då min engelska lärare bad mig komma med så tvekade jag inte ens utan tog chansen. Det tråkiga är att hon inte kommer att bo här sista dagen då vi åker bort, men hon kommer på söndag och bor hos oss till torsdag.

Hon heter Leyre Uriz Marturet och är 15 år (16 i augusti), hoppas nog hon är en pratkvarn som de flesta från Spanien.. Dels också för att jag ofta har för vana att prata rätt mycket!! HAHA nä men det skall nog bli skoj detta här!

Men nu ska jag ta mig i kragen o göra lite läxor, klockan börjar redan vara 23, så e lite trött..

Men puss o kram på er alla, ska försöka skriva lite oftare :D


Så här såg jag annars ut i lördags.. Håret tog ca 1 h att göra, blev sika nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0