2009-12-11 @ 14:34:13
Inatt vaknade jag kring 4, efter det sov jag bara i ca 20-40 min intervaller fram till kl halv 8, då steg jag upp och tog värkmedicin och sov fram till halv 1. Det var rätt skönt, men då igen när jag vaknade kunde jag inte svälja något alls igen och magen kurrade. Så jag gick till köket och tvingade i mig lite mat, eftersom man inte få ta medicinen på tom mage..

Har nu legat o kikat på 2012, Ansu ska strax komma hit och jag ska göra henne fin till hennes julfest. Ska själv gå i duschen så jag kanske börjar känna mig lite piggare.

Jag skulle göra vad som helst för att få fara på julsitzen ikväll, på julfesten och lucia krönningen i morgon, men nehepp.. Har ju mejlat lärarna jag har i mina kurser om varför jag är borta, så blev på lite bättre humör när vår lärare i hälsokunskap svarade med ett så snällt mejl. Hon är lätt den snällaste o goaste läraren i skolan! Oj vad jag tycker om Elisabeth Norrmén!

Nu ska jag ta och hoppa in i en VARM dusch, och kanske sminka mig lite bara för att jag ska se friskare ut än vad jag gör, ser ut som en vandrande zombie!! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0