2009-12-02 @ 16:46:11
Haha, vilket sätt att hälsa! Sov ju över hos min fjant inatt, sover alltid lika bra där, vet inte varför? Hade bara 2 timmar i skolan idag så kände mig som så motiverad att gå till skolan, haha!

Efter skolan gick jag på möte med en lärare och allt fixar sig nu, skönt! DESSUTOM blev jag bjuden på plättar när jag kom till fjantten min, så DÅ kände jag mig som en prinsessa igen.

Nu sitter jag här o ska börja byta om till ridkläder, för Lena ringde tidigare idag och undrade om jag kunde motionera hennes häst, så ska till Vörå o skutta lite hinder. Men får se hur det går, haha, jag har inte hoppat på EVIGHETER!!

Glömde slänga in en bild på våra abi-kläder igår, men det kommer, kanske senare ikv??

XoXo
Annu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0