2009-12-15 @ 15:07:12
Först vill jag tacka för alla "krya på dig" meddelanden jag fått här på bloggen, på Facebook, i mess och via samtal. Men främst stort tack till de som kommit och hälsat på. Jag som hatar sjukhus, och är livrädd för nålar, så har uppskattat det enormt! Kärlek till er.

Min barndomsvän Natta var just precis här, och hon bor i Kimo (Oravais för de som inte vet). Så en sådan sak gjorde mig till lyckligaste människan i världen (som är sjuk, haha), för jag har ju så underbara människor som bryr sig.

Fick just mitt sista dropp, penicillin och, läs och häpna, värkmedicin i tablettform!! Kan nämligen svälja idag.. Känns skönt, det tar otroligt ont, men det går idag iaf, och jag kan prata idag.. Men hur det låter är en annan femma, heh!

Ska bli skönt att komma hem och få vila upp sig UTAN blodprov..



Min fina ros, jag fick av mina ännu finare pojkvän när han kom på besök. :) Är glad över att ska få slippa hem nu..



XoXo
Annu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0