2009-12-05 @ 21:03:59
IDag ha jag inte hunnit blogga före just nu.. Sitter o väntar min kille ska ringa mig så jag kan fara dit o mysa o ... ;) hehe. Nä, men han spelar poker med killarna, o jag vill inte störa, har varit själv och matat hästkräken i vörå ikväll så har inte hunnit göra så mycket ikväll..

Men i morse åkte jag o väckte sötisen som sov, så då åkte han o jag o kikade på kavaj o tillbehör åt honom, efter det o luncha på Chili 'n Lime. Sen rusade jag hem för att hinna byta kläder och iväg och hämta upp Edith o till Pate på studentkaffe. Det var trevligt, men hann inte vara allt för länge då jag hade kvällsmatningen i Vörå. Men nu är jag hemma och vill bara åka iväg, så önskar de spelat klart snart!!

XoXo
Annu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0