2009-12-04 @ 23:40:55
Fick en fråga om var man hittar skor, eller varifrån jag hittar skor på nätet. Så tänkte dela med mig, för jag menar, skor är ju något alla tjejer är mer eller mindre desperata efter och INTE kan få för många av! Sådan viktig information ska man ju inte hålla inne, eller hur?? ;) haha


Jag tänkte lista några hemsidor jag mer eller mindre dagligen surfar på..

Nelly.com - här hittar man faktiskt allt möjligt, till passligt pris också. Nu har de ju som sagt rea på skor, så vill man ha höga billiga klackskor är detta ett utmärkt tillfälle!

Asos.com - en utlänsk hemsida, men funkar finemang att beställa, sepc om man är 2 (eller fler) så blir frakten småpotatis. När denna har rea, DÅ gäller de att shoppa loss, för de har ordentlig rea!! Annars har de också passliga priser! :)

Bubbleroom.se - här kan man också fynda, denna sida är jag dock inte så förtjust i, inte beställt något härifrån, ännu..

duffy.nu - svensk sida o här finns super snygga skor till alla tillfällen. Denna skickade ju då L igår, så har inte hunnit bekanta mig så mycket med den..


dessa är de jag själv tycker har snygga skor, så det är ju bara upp till var och en vad de gillar! :) Hoppas det var till någon nytta! :)


 

 


XoXo
Annu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0