2009-12-24 @ 21:15:58
Jag tror jag varit mycket snäll i år, för jag har fått välbehövda saker i år!  Tog snabbt ngr kort på klapparna.. Detta fick jag i år:



handdukar

 

 


6 st drickglas


 


sällskapsspel

 

 


borste + hårband (då man tvättar ansiktet)

 

 


Överdrag till täcke x2

 


Presentkort till kick (antar mamma inte visste vilket smink jag
hade önskat, så hon tog den enkla vägen, söta mamma)

 

 


Massage, hotstone

 

 



kit fullt med allt som finns på bilden.. Allt man behöver då man flyttar ut.. MYCKET uppskattat!

 

 


Presenterna jag fick av älskling, är helt kär i dem, vill inte ta av dem!! Nej, nej!!

 

 


Så glada blev jag och söta syster av alla julklappar!

 

 


Fy farao va rädd jag var när Annika började antyda det fanns ngt
levande i detta paket.. Ville nästan inte öppna paketet
, haha!

 

 


Pappa fick lätt den roligaste presenten. Victor hade köpt 2 st styrbara helikoptrar,
så gissar vi kommer bråka i mrogon om vem som får provflyga dem, haha!

 

 


Men nu ska jag gå och fortsätta dricka vin med min familj. Hoppas ni haft en lika bra jul som jag!
GOD JUL!



Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Härlig blogg du har! :)



Kolla gärna in min HÄSTBLOGG: http://frejalindskog.webblogg.se

2009-12-25 @ 12:52:43
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0