2009-12-20 @ 20:44:32
Nämn något som gjorde dig glad igår: Fick träffa mina kusiner från swe, och mina goa vänner jag inte sett på över 2 v i morgon.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov gott bredvid min älskling
Vad gjorde du för 15 min sedan: Tog av mig kläderna, hehe
Det sista du sa högt: "Jag går o soov nu" .. as if, haha!
Det senaste någon sa till dig: Okej, god natt!
Vad har du druckit idag: Julmust i MASSOR
Vad var det senaste du åt: Pizza
Vad var det senaste du köpte: Pizza
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Svart och vintrigt <3
Godaste glassmaken: Vanilj, men om det är strut så lakrits, salmiak
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Trodde på det, sen trodde jag inte.. Så träffade jag Thomas, fast de va inte kärlek vid första ögonkastet, men det var definitiv intresserad
Sover du tungt: Tror det?
Drömmer du mardrömmar: Inte drömt någon mardröm sedan jag va ca 5 år, är väl så lycklig människa, haha! ;)
Trivs du med ditt jobb: Jobbar ej.. Gymnasie elev
Favoritklädsel: Ärligt sagt/skriver, så är det naket. Annars party outfits
Favoritlåt just nu: Snow Patrol - Just say Yes
Vad ser du om du tittar till höger: Min Marilyn Monroe tavla
Vad gör dig glad just nu: Att jag ska få träffa min mr. i morgon genast då jag vaknar.. och få fara på stan o är frisk, typ! :)
Vad ska du göra härnäst: Kolla film, sen sova
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Otroligt trött (pga medicinen tror jag), men glad ändå
Favoritgodis: Fruktis, sura, mint/lakrits
Kläder just nu: Endast hipsters
Sommarplaner: Antagligen jobba, var är frågetecken, festa, förhoppningsvis en liten resa!
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: Piano och lite gitarr
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Att få vara med de människor som gr mig lycklig!
Är du kittlig: Tyvärr allt för kittlig!
Snarkar du: Nepp
Stjärntecken: Stenbock
Äckligaste insekten: GETINGAR!!!
Längtar du mest efter: Morgondagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0