2009-12-11 @ 17:04:33
Jo, pappa berättade det för mig här för någon dag sedan. Det kommer bli närmare 20 minus grader, ändra fram till 23.12, så vi kommer troligen få en VIT JUL!! Är det inte bara för underbart!! Då får man börja åka snowboard, busa runt i snön och vara barn igen. :)

För att inte bli deppad över att läsa hur alla ska hitta på skoj ikväll (på fb får man vet allt vad alla gör), så lyssnar jag på Disney Princess  Christmas, haha! Ganska mysigt!

Är super hungrig, men halsen gör att inget går ner.. Värkmedicinen ger ingen effekt idag.. Men mamma ringde just och frågade om jag ville ha någon tidning, så hon skulle köpa engelska Cosmopolitan, så kanske jag blir underhållen ikväll! :)

Ha en super rolig kväll nu, speciellt ni alla som ska på julsitzen, vill så vara där med er! Samma sak i morgon!

haha, nu böt jag till "riktiga" jullåtar, blev för tjatit med prinsessorna från Disney filmerna ;) hihi


Happy xmas

 

XoXo

Annu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0