2009-12-06 @ 21:20:06
Vilket program man haft denna helg. Har inte som tur hunnit sitta nästan alls framför datorn! Så nu när jag kollar alla sidor på nätet jag brukar surfa på, då känner jag mig som ja varit bortrest i flera veckor.. haha

Idag vaknade jag upp bredvid min älskling. Alltså det finns inget bättre än att vakna upp där. Man vaknar sakta men säkert, öppnar ögonen och ser försiktigt sig omkring i rummet. Man hör någon andas tungt bredvid en, och förstår han fortfarande sover. Man vänder på sig och sätter amren om honom, eller kryper tätt, tätt intill honom, och ger en puss. Så ser man hur han vaknar och ger det där otroligt söta leendet och man känner bara  att här, HÄR, skulle man kunna stanna för evigt..

AAH, älskar sådana mornar! Man blir alltid på så bra humör. Nå efter någon timme i sängen så steg vi nu äntligen upp o käka frukost, såg ett till avsnitt av prison break o sen åkte vi in till stan och åt vi Amarillo. GOTT, GOTT! Men vet inte när jag var så mätt senast..

 

 

XoXo

Annu


Kommentarer
Postat av: Ina

Ni e ju typ sambos :p

miss you!!

puss

2009-12-07 @ 10:46:18
URL: http://vikingwedding.blogspot.com
Postat av: Annu

haha, njaaa, inte riktigt ännu är vi det! Men jag har inget emot att vara där kan vi väl sammanfatta det hela! :D



Miss you too!

pussar

2009-12-07 @ 20:09:09
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0