2009-12-17 @ 19:21:34
De komemr hem i morgon, det ska bli så kul! Det betyder jag kommer att fira jul 2 ggr. Nu på söndag och sedan den 24:e. Lite trist kan vissa tycka, men vi har väldigt starka band i vår familj, och kring julen är det A och O att hela familjen är samlad. Ina firar nämligen varannan jul här, och varannan i Sunne var Magnus är ifrån.

Så nu på söndag ska det bli julfirande och hela familjen är samlad! Så fyller även min älskade mormor 90 år på lördag, så Annika åker och hämtar henne från Kokkola i morgon. Så det kommer bli en riktig familje helg. Men lika bra det eftersom jag vari och är sjuk. Men tänker trotsa det och fara och gratta Satu på lördagkväll, så tyvärr blir det inga pussar där, för tro mig, ni vill inte ha mononucleos!!!!

Det betyder jag inte kommer att se min baby före måndag, tisdag?


Kiss me


Älskar låten, den är så 90-tal, men så hur jag känner just nu.. ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0