2009-12-11 @ 23:09:17
Jaa-a det är nog första gången på 3 år jag har möjligheten att se idol finalen, haha inte för jag varit något fan och följt med de senaste åren.

Men Calle hade alltid vari en favorit, enda sedan Ina introducerade mig för honom. Han är ju grym! Erik är såklart också super bra, jag menar han vann ju. Men han är just en sådan där typisk "IDOL-vinnare", alla fjortisar röstar på honom och bilr en ny IDOL-Danny, tills han faller i glömska..

Men måste erkänna Erik gjorde bättre ifrån sig ikväll, speciellt vinnarlåten, han gjorde den mycket bättre än Calle. Men Calle är ju en mera rock snubbe och ingen ballad snubbe.

Men jestas vad jag blev rörd när Erik sjöng vinnarlåten sista gången efter han vunnit, då hans flickvän var uppe på scenen med honom, de var SÅ söta! Tänkte nog börja gråta där kan jag erkänna!

Söker förbrilt på youtube klippet var han vunnit för att visa er, men den har inte kommit upp, men tänker ladda upp det hit så fort den kommer upp!


ni får njuta av att lyssna på denna version av den.. Erik Grönwall - Higher

 

 


XoXo

Annu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0