2009-12-02 @ 20:55:06
Det kan man lätt kalla mig idag. Trodde Eila-Beila skulle ha mycket energi så gick och värmde upp 30 min före lektionen, visst hade hon energi, men inte farlig energi, bra energi. Bra gick det och skoj var det! Sara hade bra hopplektion!

Nu ska jag sätta fuktighetsmask i ansiktet, värma en glöggkopp, hoppa in i mjukiskläder och sätta mig framför tv'n. Pappa har varit bortrest, så han ska hämtas från flyger kring 11, så det ställer hans snälla dotter lätt upp på, så ska inte gå o sova nu, FAST jag känner mig helt slut!

Ska o luncha med Lena i morn, eftersom jag har ett block ledigt kring lunch i morn. Får se vart vi far. Det har annars varit lite dåligt med bilder här, så ska ta med kameran i morn o försöka ta ngr bilder. Ska be ngn filma då jag rider också så ni får se vilken "huippu" ryttare jag är, haha!

XoXo
Sömntutan A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0