2009-12-03 @ 10:19:35

Nåja, jag kom mig upp till sist idag! Kände mig helt super trött, men när jag väl var uppe och stressade kände jag mig ovanligt pigg igen! :D

Sitter nu i skolan (igen) o ska fara på en lunch-date, vet inte vart vi far ännu, bad L att kolla upp det.. Får se, känner mig faktiskt inte så hungrig så blir väl bara en sallad!

Haha kommer annars bli hjärntvättad av all modersmål, går 3 kurser denna period, alla med samma lräare (bästa modersmålläraren btw), så haha känner mig redan slut i hvuudet. Hade just modersmål o har igen efter min lunch-date, hehe.

Men nu ska jag ta och gå o spraya håret lite, och börja knalla iväg mot staden för min träff! :D


XoXo
Annu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0