2009-12-26 @ 22:12:11
Hade en så otroligt bra dag igår! Först firade vi lite jul då som sagt med farmor som kom hit (tradition), sen åkte jag och handlade lite födelsedagspresent till Lena, haha, jag tror hon älskar presenten som vi gav! ;)

På kvällen bar det av till Ansu var vi skulle förfesta, först var vi bara jag, Ansu o Lena o småfirade lite Lena med tårta o presenter, sen kom de andra. Riktigt trevligt. Till stan åkte vi med en karaoke taxi, haha! Väl på krogen blev allt bara roligare, och roligare! Ansu är den som hade kameran med, så laddar upp bilder då jag fått av henne..

Nu ska jag packa inför resan till Sverige. På måndag åker jag och Thomas till Sverige och kommer tillbaka på söndag. På torsdag är bröllopet, kommer bli så kul!


XoXo
Annu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0