2009-12-14 @ 18:44:01
Ligger nu dag 2 på sjukhuset. Pappa var så söt och ringde dataansvariga här på sjukhuset, så han kom me lite koder så jag kunde använda deras trådlösa internet.

Har haft turen att ha världens snällaste o goaste sköterskor som tagit hand om mig. Tyckte om dem alla tills de väckte mig idag och skulle ta blodprov, DÅ ändrade jag åsikt och vet man nu inte kan lite på någon sköterska.. hehe

Har haft besök igår och idag, så det har gått helt fort. Igår kom jag ju hit, så mamma höll mig sällskap första delen av tiden här, Thomas ville nog komma, men jag var så slut o rädd, för att inte tala om ledsen över detta jävelskap, så ville inte han skulle se mig så, haha. Sen kom pappa och höll mig sällskap, och så tog han med sig min laptop, sex and the city box o lite andra prylar. Sen kom även Annika och överraskade mig, hon hade med sig tidningar o en bok. Va hon inte för snäll??

Idag har jag varit helt fysiskt slut och haft hemska smärtor, sen har jag haft mina fina underbara vänner och pojkvän och familj här, så nu när besökstiden är slutoch vi fått vårt kvällsmål (som jag håller på att tvinga i mig som bäst),  känner jag hur otroligt trött jag är i kroppen fast jag bara legat i sängen..

Nu ska jag fortsätta äta..


I ena slangen droppar smärtstillande, i andra pencilin och vätska till kroppen.. Att se sin
familj, pojkvän och vänner bryr sig, gör att man ler fast man har så himla ont!

 

XoXo

Annu


Kommentarer
Postat av: J A N I N A

stackars! krya på dej <3

2009-12-15 @ 14:29:50
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0