2009-08-10 @ 13:55:55
Nu kommer finally bilderna från min Helsingfors-trip.. :)

Madonna dagen:


väntar på spårvagnen som skulle ta oss till konserten


några andra framför oss som också väntade på att få se Madonna.. Kön alltså


syster minst o störst inne på barområdet


typ 2 el 3 h före konserten började


Eftesom det blev många timmar av väntan fick vi underhålla oss själva, haha


mina fina systrar


Fört spelade en DJ, sen Madonna Vilken upplevelse


Madonna


Madonna


Madonna


Madonna


Dag 2 i Helsingfors:



Sveaborg


Sveaborg





Sveaborg


Sveaborg


Det började regna när jag ljust precis lagt mig ner för at sola i min ny bikini




Vi på en super fin restaur ang på kvällen, men VÄRLDENS GODASTE COSMOPOLITAN


Ina trodde hon skulle kunna smygfota mig, men det var jag allt beredd på, så jag klistrade på min bästa fotomin



Dag 3


Shoppingrunda innan hemfärden.. Här kommer mina favoriter, som
var för dyra för mig, så blev en lång önskelista på kläder jag ville ha










Det var det! Nu fick ni se lite hur jag hade det i Hesa i bilder, här neran kommer någon film från konserten:
Det skrålar helt super mycke, för det var så högt ljud så min lilla kamera klarade inte av den ljudnivån, men iaf.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0