2009-04-22 @ 12:41:25
Onsdag

Tänkte jag hinner skriva ett kort inlägg nu innan jag hoppar i duschen. Hade endast 2 timmar idag igen, som är såå skönt! Men istället är nu eftermiddagen och kvällen fylld med program o stress. Ska ju som jag nämnt i många inlägg vara med i en show, så den är ikväll.. Skulle nästan kunna säga att denna show är mera "riktig" fashion show än e som kommer att vara i morn, vet inte varför men får en sådan känsla då man måste ha biljetter för att slippa o titta idag! SKOJ

Men nu ska jag hoppa iväg o duscha, måste hinna köpa strumpbyxor, äta, via butiken o prova skorna så jag får rätt storlek ikväll o packa väskan för kvällen!

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0