2009-04-28 @ 10:44:18
IDag har jag varit på betydligt bättre humör. Fick bl.a veta att jag ska vara med i Vilas nästa show, och att Artistica (min favorit frisörsalong) ska fixa håre. Showen kommer att vara på Fontana 15 Maj.

Men när jag kom hem fick jag hjärtat i halsgropen, Ronja (min älskade hund) reste sig inte när jag kom hem, det var endast Elvis som kom springande (han kan inget annat än springa) emot mig o var så glad att jag kommit hem. Så jag gick o kramade om Ronja o försökte få henne att resa sig, hon gjorde det men kunde inte stödja på ena frambenet! Men jag masserade det och efter en stund kunde hon stödja på det. Jag vet Ronja är gammal, men kan inte tänka mig en vardag utan henne, hon har alltid varit där känns det som! Då man varit ledsen har hon alltid legat brevid en eller haft huvudet i famnen och slickat på ens hand eller bort tårarna. När man varit ensam hemma har hon legat brevid en så man inte behöver vara rädd. Hon har skrämt iväg inbrottstjuvar.. min lista skulle kunna vara hur lång som helst!

Nej fy, vill inte tänka på det längre!

Nu ska jag gå o käka en smörgås (lunch) sen o sova en stund.!

Kommentarer
Postat av: janie

snygg header! å tack fö kommentaren :D

2009-04-28 @ 14:44:19
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack ska du ha! :)

2009-04-28 @ 16:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0