2009-04-21 @ 20:52:10
Det är så många som missuppfattat hela grejen om mitt modellande, därför tänker jag reda ut det nu en gång för alla! :)

Nu är det såhär att jag är ju modell för Domani Models, men så länge det är vår "mode-mamma" Katriina som arrangerar shower eller photoshoots så får vi inte betalt, men om någon anställer någon av Katriinas modeller till deras evenemang, som de arrangerar utan Katriinas hjälp så får vi betalt, fashion shower som photoshoot.

Och vad jag och de andra som är med i showerna fått höra många ggr "bakom våra ryggar", så tror vi inte att vi är bättre än någon annan, utan vi gör detta för vi tycker det är roligt och alla tycker om att stå på scen! Hoppas ni kan förstå detta och slutar tro annat om ni inte känner oss "bitchar" som går där o trallar på "bordet"! :D

Men nu var det utrett, och jag är helt slut! Inte för att jag berättat detta för er utan för jag just kom hem från 1,5 h genrep, blev lite frågetecken gällande hur långa catwalken kommer att vara, för taket blir lägre på ett ställe och jag som är rätt lång kommer antagligen mitt huvud ta i taket då jag har skyhöga klackar, haha skulle vara en syn de va!? Så catwalken kanske kortas av 3-4 m i morn, men tack o lov är det ngr fler meter till tak i showen på torsdag så där behöver jag inte oroa mig över sådant!

Hoppas många kommer o kikar på det senaste från Vero Modas kollektion. Showerna är Onsdag kl. 22 (behöver biljett) och Torsdag kl 16 & 18

Men nu klapp på era mode-röövar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0