2009-04-25 @ 16:53:28
För de (få) som inte vet, så har jag sjukhusskräck, jag är rädd för allt som har med sjukhus att göra. Jag går inte frivilligt in i dessa hus. Men idag var jag till Kokkola för att hälsa på mormor som är inne i detta sorts skräckhus igen,  så jag visade lite foton (hade med datorn) från shower, resor, och andra händelser som hänt, hon uppskattade det massor.  Var där kanske 1.5 h sen var det bara att köra hem, så nu är jag super trött. Jag tycker om min mormor, hoppas jag ännu får ha henne många år, hon är nämligen 90 år, för nu kan jag ju hälsa på massor mer när jag har tillgång till bil!

Ikväll ska de bli ostbricka o vin med tjejerna, ska bli skönt och tror bestämt ngr kmr blir lite drunk, haha! Men jag är så förkjyld att jag gråter snart, trodde jag skulle få vara frisk nu ett tag, men nehepp, nu snuvar jag o hostar + har ingen röst på morgonen.

Men nu ska jag städa upp i rummet, ser ut som ett bombnedslag, sen ska jag hjälpa till med att flytta in möbler!

Adios suckers! (minns inte vilken film de sa så i, men bye!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0