2009-04-16 @ 13:11:57
Jag måste medge att jag inte är en som lätt gråter, jag kanske blir lätt ledsen o känner mig nere, men blir snabbt på bra humör igen! Men idag när jag städade mitt rum (som behövdes, håller på ännu men tog en paus efter 1 h städande) hittade jag massa gamla grejer, kort, foton på glada stunder o djur/människor som inte finns i mitt liv längre osv. Så jag erkänner att jag började fälla tårar. Jag började nämligen tänka på alla de där stunderna, tänk vad allt ha förändrats. Hittade bla.a ett foto från 7an/8an (en stor A4) på mig, Satu o Malin, sen en så fin dikt jag fick av en  halft pojkvän då (kär vän idag).. Det var såklart mest bra grejer jag hittade o var mest glädje tårar eller jaa, men hittade en bild på Jetti som är död sedan många år tillbaka, då slutade jag städa och satte mig här!

Så nu har jag en bra orsak varför man INTE ska städa rummet, man hittar sådant det är meningen man ska glömma.. För ex ett kort jag fick på alla hjärtans dag för ngt år sedan hade inte positiv inverkan på mig när jag hittade det idag, får se hur det blir i morgon nu?

Men nu ska jag återgå till städandet, har över halva rummet klart + städa alla lådor i skrivbordet!

Tjopp hej!



Bilden e från Swe, Örebro, då vi var på Sushi restaurang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0