2009-04-15 @ 14:59:28
Onsdag

Haloo allihopa! Hoppas ni har det toppen i detta soliga vårväder! Jag har iallafall njutit av vädret massor, gick på stan en stund o köpte en glass samtidigt som jag gick o njöt för mig själv i mina solisar o musik i öronen!

Efter glassen gick jag till Vero Moda för att pova kläder inför showen nästa vecka, fick 5 olika byten med massa coola o snygga kläder! Om jag förstod rätt vad tjejen som "tog hand" om mig sa, så kommer jag o 2 andra tjejer öppna själva showen, hur jäkla skoj är inte det?! 

Showerna är:
Onsdag 23.4 kl: 22:00 @ Amarillo (tror jag)
Torsdag 24.4 kl: 16:00 & 18:00 @ Rewell Center


Så glöm inte bort dem, tror det borde vara samma shower i alla, men ska öva första gången i morn så då kan jag uppdatera lite här! :)

Jag blir så glad av att det är vårn nu, allt går så bra just nu för mig tycker jag, eller är det själviskt att tänka så? Nåväl, måste erkänna jag faktiskt längtar lite till fredag, trots att jag inte riktigt vet ngt mer om saken i fråga!

Ha en dunder bra fortsätning på vårdagen, ska själv kika lite Gossip Girl, sen ska jag tror jag ta en springtur i det fina vädret!

XoXo
Annu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0